Access Denied

Πρόσβαση μόνο για εγγεγραμμένους χρήστες της πλατφόρμας εκπαίδευσης

Empty space, drag to resize

 Αν δεν είστε συνδρομητής στο RealStatus CRM, επικοινωνήστε με το Τμήμα Πωλήσεων για περισσότερες πληροφορίες.
 Αν έχετε ενεργή συνδρομή στο CRM αλλά δεν έχετε εγγραφεί στην πλατφόρμα εκπαίδευσης, συμπληρώστε τη Φόρμα Εγγραφής.
 Αν είστε ήδη εγγεγραμμένος χρήστης και ενεργός συνδρομητής, απλά πατήστε Σύνδεση για να αποκτήσετε πρόσβαση.

— RealStatus CRM Navigation Hub

Εξερευνήστε κάθε ενότητα του μενού και δείτε πώς μπορεί να υποστηρίξει την καθημερινή σας εργασία. Με συνοπτικές εξηγήσεις, αυτός ο οδηγός είναι ο τέλειος σύμμαχος για τη μέγιστη αξιοποίηση του CRM σας.
Write your awesome label here.
— Companies

Αξιοποιήστε Κάθε Μενού του CRM:
Ο Απόλυτος Οδηγός

Το RealStatus CRM προσφέρει ένα ολοκληρωμένο σύνολο εργαλείων που καλύπτουν κάθε πτυχή της διαχείρισης ακινήτων και πελατών. Το μενού του CRM είναι χωρισμένο σε ενότητες για εύκολη πλοήγηση και οργάνωση της καθημερινής εργασίας. Αυτό το δομημένο μενού, σας επιτρέπει να αξιοποιείτε όλες τις δυνατότητες του RealStatus CRM, εξασφαλίζοντας ότι έχετε τα σωστά εργαλεία για κάθε βήμα της διαδικασίας διαχείρισης ακινήτων και πελατών.

Για διευκρίνιση, παρακάτω θα βρείτε αναλυτική παρουσίαση του μενού, όπως αυτό διατίθεται στο πλήρες πακέτο υπηρεσιών Plus του RealStatus CRM.

CRM

Η ενότητα CRM περιλαμβάνει όλες τις βασικές λειτουργίες που χρειάζεστε για να διαχειριστείτε αποτελεσματικά τη βάση δεδομένων των πελατών, των ακινήτων σας κτλ. Από τον Πίνακα Ελέγχου, που προσφέρει μια συνοπτική εικόνα της δραστηριότητάς σας, μέχρι τις Υποδείξεις και τις Πωλήσεις/Έξοδα, κάθε εργαλείο έχει σχεδιαστεί για να σας βοηθήσει να διατηρείτε τα δεδομένα σας οργανωμένα και προσβάσιμα. Ειδικές ενότητες όπως οι Εισερχόμενες κλήσεις και το LeadAI σας επιτρέπουν να παρακολουθείτε και να αναλύετε την επικοινωνία και τις ευκαιρίες πελατών, ενώ η Σύνθετη αναζήτηση διευκολύνει την εύρεση πληροφοριών.

Πίνακας Ελέγχου

Ο Πίνακας Ελέγχου παρέχει μια συνοπτική εικόνα των δραστηριοτήτων σας. Μέσω της αναζήτησης, μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για πελάτες ή ακίνητα, ενώ παρακολουθείτε τα ενεργά ακίνητα, τις ζητήσεις και το πελατολόγιο κεντρικά. Οι ειδοποιήσεις ενημερώνουν για τυχόν σφάλματα κατά την αποστολή αγγελιών. Από το μενού κάτω από το όνομά σας, έχετε άμεση πρόσβαση στο προφίλ σας και στην ιστοσελίδα του γραφείου σας. Το ημερολόγιο συγχρονίζεται με το Google Calendar (εφόσον το συνδέσετε) για την παρακολούθηση υπενθυμίσεων. Επίσης, μπορείτε να δείτε τις εργασίες ημέρας, την κατάσταση των ακινήτων σας και τα RealStatus Academy News, ενώ παρακολουθείτε και τα τελευταία 5 ακίνητα με αλλαγή τιμής.

Διαχειριστές

Στην ενότητα Διαχειριστές μπορείτε να οργανώσετε και να διαχειριστείτε τους χρήστες του CRM. Εδώ, καθορίζετε τα δικαιώματα και τις αρμοδιότητες για κάθε μέλος της ομάδας σας, εξασφαλίζοντας ότι όλοι έχουν πρόσβαση στις απαραίτητες λειτουργίες ανάλογα με τη θέση τους. Είναι το σημείο όπου καθορίζονται οι ρόλοι και οι ευθύνες για την ομαλή λειτουργία του συστήματος.

Πελατολόγιο

Η ενότητα Πελατολόγιο περιλαμβάνει όλα τα δεδομένα για τους πελάτες σας. Εδώ μπορείτε να προσθέτετε, να επεξεργάζεστε και να παρακολουθείτε τους πελάτες σας, καταγράφοντας σημαντικές πληροφορίες όπως προτιμήσεις και επιπλέον στοιχεία επαφής. Είναι ο πυρήνας της πελατειακής διαχείρισης και της επικοινωνίας με τους πελάτες σας.

Καλλιέργεια πελατών

Στην ενότητα Καλλιέργεια Πελατών καταχωρούμε εν δυνάμει πελάτες, ιδιοκτήτες ακινήτων που επιθυμούμε να συνεργαστούμε μαζί τους. Το CRM μας δίνει την δυνατότητα να καταγράφουμε τις επικοινωνίες μας μαζί τους και διευκολύνει τη διαδικασία, κάνοντάς την πλήρως αναζητήσιμη και εύκολη στην παρακολούθηση.

Ενέργειες

Οι Ενέργειες είναι ένα σύστημα καταγραφής, παρακολούθησης και υπενθύμισης εργασιών για ακίνητα, πελάτες και ζητήσεις. Δημιουργούνται είτε αυτόματα (π.χ. μέσω εισερχόμενων κλήσεων ή ολοκλήρωσης καταχωρήσεων) είτε χειροκίνητα από τις αντίστοιχες καρτέλες. Στην ενότητα Ενέργειες το CRM μας επιτρέπει αναζήτηση εγγραφών και ενσωματώνει τις ενέργειες στο ημερολόγιο για εύκολη παρακολούθηση ραντεβού και δραστηριοτήτων, προσφέροντας πλήρη οργάνωση χωρίς εξωτερικές σημειώσεις.

Ακίνητα

Η ενότητα Ακίνητα σας επιτρέπει να καταχωρείτε, να διαχειρίζεστε και να παρακολουθείτε τα ακίνητα του μεσιτικού σας γραφείου. Μέσα από αυτή την ενότητα μπορείτε να εισάγετε νέο ακίνητο, καθώς επίσης σας παρέχεται η δυνατότητα να ενημερώνετε τα ακίνητα με νέα στοιχεία και να παρακολουθείτε την πρόοδό τους. Με τις δυνατότητες φιλτραρίσματος και αναζήτησης, βρίσκετε εύκολα τα ακίνητα που σας ενδιαφέρουν, ενώ η παρακολούθηση της απόδοσης των ακινήτων μέσω στατιστικών (υπομενού ακινήτου) σας επιτρέπει να λαμβάνετε τεκμηριωμένες αποφάσεις για τη στρατηγική σας.

Επίσης το υπομενού του ακινήτου περιλαμβάνει πλήρη εργαλεία για τη διαχείριση του κάθε ακινήτου σας. Από τα βασικά στοιχεία του ακινήτου και του πελάτη μέχρι την επεξεργασία και αποστολή εντολών ανάθεσης και μισθωτηρίων, καθώς και τη δυνατότητα ψηφιακής υπογραφής τους. Περιλαμβάνει επίσης τη δημιουργία αγγελτηρίων καθώς και δυνατότητες για κατόψεις, video και 360° προβολές, προσφέροντας μια πιο δυναμική παρουσίαση του ακινήτου. Επίσης, μπορείτε να δημιουργήσετε newsletter, να παρακολουθήσετε το ιστορικό αλλαγών και επικαιροποιήσεων του ακινήτου. Για πλήρη έλεγχο της διαθεσιμότητας του ακινήτου σας, μπορείτε να το απενεργοποιήσετε ανά πάσα στιγμή.

Ζητήσεις

Η ενότητα Ζητήσεις αφορά τα αιτήματα των πελατών για ακίνητα. Εδώ μπορείτε να καταγράφετε τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των πελατών σας, ώστε να είστε σε θέση να τους προτείνετε τα κατάλληλα ακίνητα. Η γρήγορη και αποτελεσματική διαχείριση των ζητήσεων είναι κλειδί για την επιτυχία στον κλάδο των ακινήτων.

Προσφορές

Η ενότητα Προσφορές είναι απεικόνισης εγγραφών και οι εγγραφές δημιουργούνται είτε μέσω της Ζήτησης είτε μέσω της καρτέλας του πελάτη, ανάλογα με τα δικαιώματα που έχετε. Στην ενότητα Προσφορές καταγράφονται οι προσφορές που έχουν γίνει από τους πελάτες ζήτησης για τα ακίνητα που τους ενδιαφέρουν. Εδώ μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη των διαπραγματεύσεων, τις τιμές και τα ειδικά αιτήματα που συνδέονται με κάθε προσφορά. Αυτό βοηθά στη διαχείριση των συμφωνιών και τη γρήγορη ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών.

Υποδείξεις

Η ενότητα Υποδείξεις παρέχει μια οπτική απεικόνιση των εγγραφών που δημιουργούνται είτε μέσω της Ζήτησης είτε από την καρτέλα του πελάτη, ανάλογα με τα δικαιώματά σας. Από εδώ μπορείτε επίσης να έχετε πρόσβαση στο μεσιτικό έντυπο Υπόδειξης. Αυτή η διαδικασία διευκολύνει την παρακολούθηση και την οργάνωση των υποδείξεων, επιτρέποντάς σας να διαχειρίζεστε τις ενέργειές σας πιο αποτελεσματικά και οργανωμένα.

Προτάσεις

Η ενότητα Προτάσεις είναι απεικόνισης εγγραφών και οι εγγραφές δημιουργούνται είτε μέσω της Ζήτησης είτε μέσω της καρτέλας του πελάτη, ανάλογα με τα δικαιώματα που διαθέτετε. Επίσης, μπορείτε να δημιουργήσετε προτάσεις και από την παρουσίαση του ακινήτου, εφόσον έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα. Η ηλεκτρονική αποστολή προτεινόμενων ακινήτων βοηθά με στην προβολή των ακινήτων σας στην ιστοσελίδα σας, αυξάνοντας την επισκεψιμότητα της! Επιπλέον, καταχωρούνται στατιστικά για κάθε ακίνητο που προτείνετε και έχετε τη δυνατότητα να διαχειριστείτε τις εγγραφές με σχόλια για την κατάσταση του κάθε ακινήτου, όπως π.χ. "Απορρίφθηκε λόγω χαρακτηριστικών".

Πωλήσεις/Έξοδα

Στην ενότητα Πωλήσεις/Έξοδα μπορούν να καταγράφονται όλες οι οικονομικές δραστηριότητες της επιχείρησης, από τις πωλήσεις ακινήτων μέχρι τα έξοδα της εταιρείας, ώστε να παρακολουθείτε τη χρηματοοικονομική κατάσταση της επιχείρησης, κάνοντας τη διαχείριση των εσόδων και εξόδων πιο αποτελεσματική. Η διασύνδεση με το myDATA (εφόσον το θέλετε) μπορεί να ενεργοποιηθεί ως επιπλέον υπηρεσία.

Εισερχόμενες κλήσεις

Η ενότητα Εισερχόμενες Κλήσεις απεικονίζει τις επικοινωνίες με τους πελάτες σας. Με το κουμπί Εισερχόμενη Κλήση, και σε τρία απλά βήματα, επιλέγετε τον πελάτη, τα ακίνητα που τον αφορούν και καταχωρείτε το μήνυμα, το CRM καταχωρεί αυτόματα μια ενέργεια στον διαχειριστή που έχετε επιλέξει, καθιστώντας τη διαδικασία πιο γρήγορη και οργανωμένη.
- μόνο για τύπους διαχειριστή Γραμματεία & Broker

LeadAI

Η ενότητα LeadAI αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη του GPT για να αυτοματοποιήσει τη διαδικασία αποδελτίωσης των leads. Το RealStatus μετατρέπει αυτόματα τα leads από τα Real Estate Portals και άλλες πηγές σε ευκαιρίες στο CRM σας, διευκολύνοντας τη διαχείριση και παρακολούθηση τους. Με αυτό τον τρόπο, εξοικονομείτε χρόνο και ενέργεια, εστιάζοντας σε πιο στρατηγικές ενέργειες, ενώ ταυτόχρονα αυξάνετε την αποδοτικότητα και τις πωλήσεις σας.
- μόνο για τύπους διαχειριστή Γραμματεία & Broker

Σύνθετη αναζήτηση

Η Σύνθετη αναζήτηση επιτρέπει στους χρήστες να πραγματοποιούν εξειδικευμένες αναζητήσεις στα δεδομένα του CRM, χρησιμοποιώντας πολλαπλά φίλτρα. Αυτή η λειτουργία είναι ιδανική για την εξαγωγή ακριβών αποτελεσμάτων και την ανάλυση των δεδομένων με βάση συγκεκριμένα κριτήρια, κάνοντάς την ιδανική για πιο εξελιγμένες ανάγκες.

Modules

Η ενότητα Modules σας επιτρέπει να επεκτείνετε τις δυνατότητες του CRM με πρόσθετα χαρακτηριστικά όπως το Network, οι Συγχρονισμοί και οι Συναλλαγές. Μέσα από τα Custom Reports, μπορείτε να δημιουργείτε εξειδικευμένες αναφορές που καλύπτουν συγκεκριμένες ανάγκες της επιχείρησής σας.

Network

Η ενότητα Network αφορά την πλατφόρμα συνεργασιών και networking επαγγελματιών μεσιτών που έχει υλοποιήσει η εταιρεία μας. Στην ενότητα Συνδεθείτε, οι χρήστες μπορούν να εγγραφούν ή να συνδεθούν στην πλατφόρμα. Στην ενότητα Ακίνητα, έχουν τη δυνατότητα να στείλουν ακίνητα σε συνεργάτες και να τα δημοσιεύσουν (ανάλογα το δίκτυο που επιλέγουν). Στην ενότητα Ζητήσεις, οι χρήστες μπορούν να μοιραστούν ζητήσεις με άλλους μεσίτες, επιτρέποντας πιο αποτελεσματική συνεργασία. Επίσης το CRM επιτρέπει την αποστολή ακινήτων και ζητήσεων μέσω των καρτελών καταχώρησης και επεξεργασίας, τόσο για ακίνητα μέσω δημοσίευσης όσο και για ζητήσεις μέσω σχεδίασης χάρτη.

Συγχρονισμοί

Η ενότητα Συγχρονισμοί επιτρέπει στους χρήστες να επιλέξουν το portal στο οποίο θέλουν να δημοσιεύσουν τα ακίνητα και να πραγματοποιήσουν μαζική δημοσίευση. Ο χρήστης, που έχει το δικαίωμα δημοσίευσης, μπορεί να επιλέξει έως και 10 ακίνητα ταυτόχρονα για δημοσίευση στο επιλεγμένο portal. Αυτή η μέθοδος είναι ιδανική για εξοικονόμηση χρόνου, δημοσιεύοντας πολλά ακίνητα με μία μόνο ενέργεια. Επίσης, η ενότητα περιλαμβάνει τη δυνατότητα Δημιουργίας Video, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να προβάλλουν τα ακίνητα τους με επαγγελματική παρουσίαση, ενισχύοντας την προβολή και την ελκυστικότητα των καταχωρίσεών τους.

Συναλλαγές

Η ενότητα Συναλλαγές καταγράφει όλες τις σημαντικές πληροφορίες για τις συναλλαγές που ολοκληρώνονται μέσω του γραφείου σας. Κάθε συναλλαγή έχει τη δική της καρτέλα και για να την καταχωρήσετε, απλά εισάγετε τον κωδικό του ακίνητου που έχει χαρακτηριστεί ως "Έκλεισε από εμάς". Το CRM αυτόματα σας φέρνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων των οικονομικών στοιχείων της συναλλαγής. Επιπλέον, μπορείτε να καταχωρήσετε τις εμπλεκόμενες ζητήσεις και τα ποσοστά προμήθειας των διαχειριστών ή σύστασης, προσφέροντας πλήρη καταγραφή και διαφάνεια σε κάθε συναλλαγή.

Custom reports

Η ενότητα Custom Reports σας επιτρέπει να μας ζητήσετε τη δημιουργία προσαρμοσμένων αναφορών, οι οποίες ανταποκρίνονται στις δικές σας εξειδικευμένες ανάγκες, ανεξαρτήτως της πολυπλοκότητας τους. Αφού δημιουργηθεί η αναφορά, θα είναι διαθέσιμη στη συλλογή αναφορών σας, επιτρέποντάς σας να την χρησιμοποιείτε όποτε χρειαστεί.
- Η υπηρεσία είναι χρεώσιμη.

Marketing

Στην ενότητα Marketing, θα βρείτε όλα τα απαραίτητα εργαλεία για την προώθηση των υπηρεσιών σας, όπως η διαχείριση της Ιστοσελίδας σας και τα διάφορα Εργαλεία Επικοινωνίας που σας βοηθούν να διατηρείτε επαφή με τους πελάτες σας.

Ιστοσελίδα

Η ενότητα Ιστοσελίδα σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε το περιεχόμενο και τις ρυθμίσεις της ιστοσελίδας σας, όπως άρθρα, σελίδες, φωτογραφίες και πληροφορίες περιοχών. Επίσης, παρέχει τη δυνατότητα παρακολούθησης των στατιστικών της ιστοσελίδας μέσω Looker Studio και διαχείρισης των σχολίων πελατών για βελτίωση της αλληλεπίδρασης.

Εργαλεία Επικοινωνίας

Η ενότητα Εργαλεία Επικοινωνίας προσφέρει μια σειρά από εργαλεία για την επικοινωνία με τους πελάτες σας. Μέσω του ενσωματωμένου Newsletter, μπορείτε να ενημερώνετε τους πελάτες με τα τελευταία νέα και προσφορές. Η επιπλέον ενσωμάτωση με το MailChimp, σας επιτρέπει τη δημιουργία ακόμη ποιο στοχευμένων email campaigns, ενώ το εργαλείο SMS σας επιτρέπει να στέλνετε άμεσα μηνύματα. Επιπλέον, μπορείτε να δημιουργείτε καταλόγους και να διαχειρίζεστε τα Media για να προωθήσετε τα ακίνητά σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Other

Η ενότητα Other περιλαμβάνει επιπλέον εργαλεία και ρυθμίσεις που σας επιτρέπουν να προσαρμόζετε το CRM στις ανάγκες σας. Εδώ, μπορείτε να έχετε πρόσβαση στις Ρυθμίσεις, το Changelog για να βλέπετε τις τελευταίες ενημερώσεις του συστήματος, και τους Όρους Χρήσης.

Εργαλεία

Η ενότητα Εργαλεία προσφέρει χρήσιμες λειτουργίες για τη διαχείριση και παρακολούθηση των δεδομένων σας. Το Broker Tool παρέχει συγκεντρωτικά στατιστικά στον broker του γραφείου. Μπορείτε να δείτε το Ιστορικό αλλαγών και επικαιροποιήσεων, να παρακολουθήσετε τις επικοινωνίες μέσω του Ιστορικού SMS και Email, και να αναλύσετε τα Στατιστικά του κάθε διαχειριστή εφόσον του έχουν οριστεί Στόχοι. Η αποστολή Γενικού μηνύματος και η διαχείριση Ιδιοτήτων και Πηγών πελατών διευκολύνει την επικοινωνία και οργάνωση. Το RealStatus Desktop επιτρέπει την τοπική αποθήκευση των δεδομένων σας για backup.

Ρυθμίσεις

Η ενότητα Ρυθμίσεις περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες παραμετροποιήσεις για το CRM του γραφείου σας. Στην υποενότητα Ρυθμίσεις και Παράμετροι, μπορείτε να διαμορφώσετε επιμέρους ρυθμίσεις του συστήματος. Μέσα από το μενού Στοιχεία Γραφείου, επεξεργάζεστε όλα τα στοιχεία του γραφείου, όπως πχ. διακριτικό τίτλο, Α.Φ.Μ. Στην Διαχείριση Συνθηματικών ορίζετε τα απαραίτητα στοιχεία για τη σύνδεση του CRM με τα real estate portals. Στην Διαχείριση Email έχετε τη δυνατότητα να δημιουργείτε, να επεξεργάζεστε και να διαγράφετε τα mailboxes του γραφείου σας. Η Διαχείριση Αρχείων επιτρέπει τη συγκεντρωτική διαχείριση των αρχείων των ακινήτων και πελατών σας, με δυνατότητα επέκτασης του αποθηκευτικού χώρου πέρα από τα 10GB του πακέτου σας. Η Διαχείριση Ζωνών προσφέρει τη δυνατότητα δημιουργίας και αποθήκευσης ζωνών στο χάρτη για ευκολότερη καταχώρηση ζητήσεων. Στην ενότητα Οικονομικά, διαχειρίζεστε τις τραπεζικές πληροφορίες για τη σύνδεση με το MyData και την εμφάνιση τους στα παραστατικά. Τέλος, η Μετάφραση αφορά τη μετάφραση των λεκτικών του CRM στα αγγλικά.

Changelog

Η ενότητα Changelog σας παρέχει μια ολοκληρωμένη καταγραφή όλων των αλλαγών που έχουν γίνει στο σύστημα. Εδώ μπορείτε να παρακολουθείτε τις τελευταίες ενημερώσεις και βελτιώσεις του RealStatus, καθώς και τις διορθώσεις ή προσθήκες νέων λειτουργιών. Αυτή η ενότητα εξασφαλίζει ότι έχετε πάντα πρόσβαση στην ιστορία των εξελίξεων του CRM, ώστε να γνωρίζετε ακριβώς τι έχει αλλάξει και πότε.

Όροι χρήσης

Η ενότητα Όροι Χρήσης περιλαμβάνει τους όρους και τις προϋποθέσεις που διέπουν τη χρήση του RealStatus. Εδώ θα βρείτε όλες τις νομικές πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματα, τις υποχρεώσεις και τους περιορισμούς κατά την χρήση του συστήματος. Αυτοί οι όροι καθορίζουν τις ευθύνες των χρηστών και της εταιρείας, καθώς και τους κανόνες που πρέπει να τηρούνται για τη σωστή και νόμιμη χρήση των υπηρεσιών.
— RealStatus Add-Ons (Subscription-based)

Αξιοποιήστε τα Πρόσθετα Εργαλεία του RealStatus για τη Βελτιστοποίηση των Υπηρεσιών σας

Η Διαχείριση Προσωπικού του RealStatus είναι το απόλυτο εργαλείο για την οργάνωση και την παρακολούθηση του ανθρώπινου δυναμικού του γραφείου σας. Με τη δυνατότητα να λάβετε πλήρη βιογραφικά, να οργανώσετε συνεντεύξεις, και να αξιολογήσετε τους υποψήφιους με εξειδικευμένα ερωτηματολόγια και φόρμες αξιολόγησης, η διαδικασία προσλήψεων γίνεται απλή και αποτελεσματική. Επιπλέον, μπορείτε να διαχειριστείτε τις άδειες, τις εκπαιδεύσεις και την απόδοση του προσωπικού σας, εξασφαλίζοντας υψηλά επίπεδα απόδοσης και οργάνωσης. Συνοδεύεται με ειδική ιστοσελίδα καριέρας για την προβολή των ανοιχτών θέσεων εργασίας.

Διαχείριση Προσωπικού

Για τα γραφεία που προσφέρουν υπηρεσίες διαχείρισης ακινήτων, το RealStatus προσφέρει μία ολοκληρωμένη λύση που οργανώνει και διευκολύνει την καθημερινή σας λειτουργία. Μέσω της νέας λειτουργίας διαχείρισης ακινήτων, μπορείτε να παρακολουθείτε τη διαχείριση κάθε ακινήτου με ευκολία, να καταχωρείτε και να ενημερώνετε πληροφορίες σχετικά με τα ακίνητα και τους ενοικιαστές ή ιδιοκτήτες. Αυτό το εργαλείο είναι ιδανικό για την αποτελεσματική παρακολούθηση των ακινήτων και τη βελτίωση της διαχείρισης των πόρων σας.

Διαχείριση Ακινήτων

Το LetBnB σας επιτρέπει να διαχειριστείτε τις βραχυχρόνιες μισθώσεις των καταλυμάτων των πελατών σας εύκολα και αποτελεσματικά. Προβάλετε τα ακίνητα σε μία ξεχωριστή και ειδική ιστοσελίδα που παρέχεται για την παρουσίαση των καταλυμάτων βραχυχρόνιας μίσθωσης. Το εργαλείο αυτό είναι ιδανικό για μεσιτικά γραφεία που διαχειρίζονται καταλύματα σε πλατφόρμες όπως το Airbnb, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη λύση για την προβολή και διαχείριση των ενοικιάσεων.

LetBnB - Βραχυχρόνιες Μισθώσεις

Σύντομα θα είναι διαθέσιμο ειδικό course για τα πρόσθετα του CRM.

2 Years of Continuous Growth

Satisfied Users

Τraining Μodules

Onward
and
upward

Δημιουργήθηκε με