Access Denied

Πρόσβαση μόνο για εγγεγραμμένους χρήστες της πλατφόρμας εκπαίδευσης

Empty space, drag to resize

 Αν δεν είστε συνδρομητής στο RealStatus CRM, επικοινωνήστε με το Τμήμα Πωλήσεων για περισσότερες πληροφορίες.
 Αν έχετε ενεργή συνδρομή στο CRM αλλά δεν έχετε εγγραφεί στην πλατφόρμα εκπαίδευσης, συμπληρώστε τη Φόρμα Εγγραφής.
 Αν είστε ήδη εγγεγραμμένος χρήστης και ενεργός συνδρομητής, απλά πατήστε Σύνδεση για να αποκτήσετε πρόσβαση.

Είστε έτοιμοι να αξιοποιήσετε πλήρως τις δυνατότητες του CRM αλλά έχετε απορίες? 

Το πλήρως ανανεωμένο εκπαιδευτικό μας ερωτηματολόγιο είναι εδώ για να απαντήσει σε όλες τις απορίες που μπορεί να έχετε! Σας προσφέρουμε έναν εύκολο και φιλικό οδηγό που καλύπτει τα πάντα: από την καταχώριση πελατών, ακινήτων, ζητήσεων, προτάσεων και υποδείξεων μέχρι τις προηγμένες λειτουργίες όπως η διασύνδεση με το myDATA, η αποστολή newsletter και η χρήση του ChatGPT για την αυτοματοποίηση των διαδικασιών.

Αυτό το ερωτηματολόγιο έχει σχεδιαστεί για να σας παρέχει όλες τις απαραίτητες γνώσεις με έναν ευχάριστο και κατανοητό τρόπο. Ετοιμαστείτε λοιπόν να αναβαθμίσετε τις γνώσεις σας και να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο το CRM σας. Μην αφήσετε καμία δυνατότητα του ανεκμετάλλευτη! 

Ανακαλύψτε σήμερα πώς το CRM μας μπορεί να γίνει το απόλυτο εργαλείο για την επιχείρησή σας και να κάνει τη διαχείριση πελατών, ακινήτων και ζητήσεων πιο εύκολη από ποτέ!

Πελατολόγιο & Καλλιέργεια πελατών

Πώς καταχωρώ νέο πελάτη?

Η βασική καταχώρηση ενός νέου πελάτη γίνεται από το Πελατολόγιο πατώντας το κόκκινο κουμπί (συν) κάτω δεξιά. Μπορεί όμως να καταχωρηθεί νέος πελάτης και μέσα από την καταχώρηση Ακινήτου ή Ζήτησης πατώντας την επιλογή Νέα Επαφή. Όμως μπορείτε να καταχωρήσετε νέο πελάτη και μέσα από την διαδικασία Εισερχόμενη κλήση, εφόσον πληκτρολογώντας το τηλέφωνο του ή το ονοματεπώνυμο του, δεν σας τον εμφανίζει ως επιλογή. (Προσοχή! είναι θέμα δικαιωμάτων ποιους πελάτες μπορείτε να βλέπετε.)

Γιατί πρέπει να καταχωρήσω πηγή (πελάτη) και που είναι χρήσιμο αυτό?

Το πεδίο της Πηγής είναι πεδίο που μπορεί να σας διευκολύνει στην Σύνθετη Αναζήτηση των πελατών σας. Μπορείτε να προσθέσετε εσείς τα λεκτικά με τα οποία θέλετε να κατηγοριοποιήσετε τους πελάτες σας.
Εφόσον έχετε το δικαίωμα αυτό ως διαχειριστής, μεταφερθείτε Επιλογές, Πηγές πελατών και προσθέστε τα δικά σας λεκτικά.

Γιατί πρέπει να καταχωρήσω ιδιότητα (πελάτη) και που είναι χρήσιμο αυτό?

Το πεδίο της Ιδιότητας είναι πεδίο που μπορεί να σας διευκολύνει στην Σύνθετη Αναζήτηση των πελατών σας. Μπορείτε να προσθέσετε εσείς τα λεκτικά με τα οποία θέλετε να κατηγοριοποιήσετε τους πελάτες σας.
Εφόσον έχετε το δικαίωμα αυτό ως διαχειριστής, μεταφερθείτε Επιλογές, Ιδιότητες πελατών και προσθέστε τα δικά σας λεκτικά.

Ποια στοιχεία των πελατών μου βλέπω στην αρχική σελίδα του μενού Πελατολόγιο?

Στην αρχική σελίδα μπορείτε να καθορίσετε εσείς ποιες στήλες με στοιχεία του πελάτη σας θέλετε να βλέπετε.
Πατώντας την επιλογή Στήλες ενεργοποιείτε τα πεδία που εσείς θέλετε και αυτά θα εμφανίζονται πλέον, πατώντας φυσικά την Αποθήκευση.

Τι είναι το Μήνυμα Καλωσορίσματος στην καρτέλα του πελάτη?

Εφόσον κατά την καταχώρηση του νέου πελάτη σας, ενεργοποιήσετε την επιλογή αυτή, θα αποσταλεί συστημικό email το οποίο και θα τον ενημερώσει ότι τα στοιχεία του έχουν καταχωρηθεί στην βάση του γραφείου σας σύμφωνα με τον νόμο Ε.Κ. 679/2016 (GDPR). Επίσης θα τον ενημερώνει ότι μπορεί εάν δεν θέλει να διατηρήσετε τα στοιχεία του, να σας αποστείλει αίτηση διαγραφής αυτών, στην ηλεκτρονική διεύθυνση του γραφείου σας. Θα πρέπει να υπάρχει φυσικά καταχωρημένη διεύθυνση email στην καρτέλα του και να έχετε (εφόσον το θέλετε) επεξεργαστεί το μήνυμα (σώμα του email) από τις Ρυθμίσεις/Ρυθμίσεις και παράμετροι/Επεξεργασία προτύπων μηνυμάτων.

Τι είναι το πράσινο τετράγωνο στην δεξιά πλευρά της καρτέλας του πελάτη?

Εφόσον καταχωρήσετε τα στοιχεία του πελάτη σας, δημιουργείται αυτόματα ένα QR Code το οποίο αφού το σκανάρετε με το κινητό σας, (προϋπόθεση είναι να έχετε την εφαρμογή ανάγνωσης QR code στην συσκευή σας) έχετε αυτόματα τα στοιχεία του (Ονοματεπώνυμο, Διεύθυνση, Κινητό και e-mail) τα οποία και μπορείτε να εισάγετε ως επαφή στο κινητό σας!

Πάω να καταχωρήσω έναν πελάτη και μου λέει ότι ανήκει σε άλλον διαχειριστή. Τι κάνω? 

Μπορείτε να αποστείλετε Αίτηση δικαιωμάτων πρόσβασης για τον πελάτη. Εφόσον ο αρχικός διαχειριστής του πελάτη κάνει αποδεκτό το αίτημα σας, τότε θα μπορείτε να έχετε και εσείς πρόσβαση στην καρτέλα του. Όλη αυτή η διαδικασία αφορά τους Agent και είναι και θέμα δικαιωμάτων που έχουν δοθεί από τον Broker.

Τι σημαίνει ο Επιπλέον Διαχειριστής στην καρτέλα του πελάτη?

Σημαίνει ότι στον συγκεκριμένο πελάτη μπορεί να έχει πρόσβαση και άλλος διαχειριστής, εφόσον τον ορίσετε.

Τι είναι η Καλλιέργεια πελατών?

Στην Καλλιέργεια πελατών καταχωρείτε μόνο ιδιοκτήτες ακινήτων που σας ενδιαφέρει να γίνουν πελάτες σας. Μπορείτε να οργανώσετε έτσι τις επικοινωνίες σας μαζί τους καθώς και να ορίσετε υπενθυμίσεις για να τους καλέσετε αργότερα ή να ορίσετε μαζί τους ραντεβού για το οποίο και θέλετε να έχετε ειδοποίηση ώστε να μην το ξεχάσετε! 

Τι είναι η χαρτογράφηση στην καλλιέργεια πελατών?

Έχετε τη δυνατότητα μέσα από το mobile application RealStatus Lite Admin να φωτογραφίζετε ένα πωλητήριο/ενοικιαστήριο και τον εξωτερικό χώρο ενός ακινήτου και να το αποστέλλετε με μια κίνηση στο πρόγραμμα. Έπειτα μέσα από την Καλλιέργεια Πελατών και πηγαίνοντας στην επιλογή Χαρτογράφηση θα βλέπετε όλες τις χαρτογραφήσεις σας. Κάνοντας κλικ επάνω στο pin θα βλέπετε τις φωτογραφίες που τραβήξατε. Μπορείτε να καταχωρήσετε και τον πελάτη τον οποίον και αφορά η εν λόγω χαρτογράφηση.

Ακίνητα - Προώθηση - Εντολή ανάθεσης

Ζητήσεις - Προτάσεις - Υποδείξεις

Πώς μπορώ να καταχωρήσω την ζήτηση ενός πελάτη μου?

Έφόσον έχετε το συνδρομητικό πακέτο Plus, ναι, μπορείτε να καταχωρήσετε με εύκολο τρόπο και την ζήτηση του πελάτη σας ώστε και να την διαχειριστείτε εσωτερικά του CRM αλλά και να προωθήσετε τα ακίνητα που διασταυρώνονται με πολλές επιλογές (email,SMS,Viber). 

Δεν μπορώ να καταλάβω από πού βρίσκω το Έντυπο Υπόδειξης!

Εφόσον έχετε καταχωρήσει την εγγραφή της υπόδειξης είτε μέσα από την ζήτηση είτε μέσα από την καρτέλα του πελάτη, τότε μπορείτε στα actions να βρείτε την εντολή και να την διαχειριστείτε με όποιο τρόπο εσείς θέλετε.

Τι είναι οι Προτάσεις? Βλέπω το μενού αλλά δεν καταλαβαίνω που χρησιμεύει..

Καταρχάς οι εγγραφές δρομολογούνται είτε μέσα από την ζήτηση είτε μέσα από την καρτέλα του πελάτη και είναι θέμα δικαιωμάτων εάν το έχω ή όχι. Επίσης και μέσα από την Παρουσίαση του ακινήτου εφόσον έχω ή όχι το δικαίωμα. Γιατί όμως μέσα από την Ζήτηση να στείλω ηλεκτρονικά ακίνητα που διασταυρώνονται, στον πελάτη μου και να καταχωρηθεί πρόταση? Γιατί έτσι έχετε ένα δυνατό εργαλείο προώθησης των ακινήτων σας μέσω της ιστοσελίδας σας. Ένα άρτια δημοσιευμένο ακίνητο είναι ο καλύτερος πόλος έλξης για τους πελάτες ζήτησης και μέσω αυτής της διαδικασίας μην ξεχνάτε ότι έτσι αυξάνεται και η επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα του γραφείου σας. Επίσης γιατί έτσι καταχωρούνται στατιστικά για το κάθε ακίνητο που προτείνετε!

Επιπλέον διαθέσιμες λειτουργίες

Υπάρχει περίπτωση να έχω από το CRM την δυνατότητα διασύνδεσης με το myDATA?

Και βέβαια! Με μεγάλη χαρά σας παρουσιάζουμε τη νέα μας συνεργασία με την wrapp.ai, μέσα από την οποία σας παρέχουμε:
  • Ολοκληρωμένη διασύνδεση με το myDATA της ΑΑΔΕ.
  • Λύση για τη διασύνδεση του POS σας. 
  • Τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

Επιπλέον, περιλαμβάνονται: Δωρεάν τηλεφωνική υποστήριξη & Setup του λογαριασμού σας από την έμπειρη ομάδα της wrapp.ai.

Απολαύστε απεριόριστα τιμολόγια και αποδείξεις παροχής απευθείας μέσω του Real Status! Σύντομα θα γίνει και διασύνδεση με POS.

Μήπως υπάρχει η δυνατότητα να στέλνω newsletter σε πελάτες μου και να είναι δωρεάν?

Ναι! Στο CRM παρέχουμε δωρεάν λειτουργία αποστολής newsletter. Είναι διαθέσιμη στο συνδρομητικό πακέτο Plus και είναι απλή και φιλική μιας και όλα τα στοιχεία του πελάτη σας (email) υποστηρίζονται στην καρτέλα του (εφόσον το καταχωρείτε φυσικά). Οπότε και η εξαγωγή τους σε λίστα συνδρομητών γίνεται εύκολα και μέσω του email builder μπορείτε να φτιάξετε τα δικά σας template αλλά μπορείτε και μέσω του ακινήτου να χρησιμοποιήσετε σε δευτερόλεπτα αυτό που έχουμε φτιάξει εμείς για εσάς. 

Ακούω τελευταία για το ChatGPT και τις δυνατότητες του. Μπορεί ένα μεσιτικό CRM να τις εκμεταλλευτεί? 

Το RealStatus μπορεί και ήδη έχουμε ενσωματώσει το ChatGPT στο CRM. Η νέα αυτή καινοτομία του RealStatus φέρνει την επανάσταση στη διαχείριση ακινήτων και τις υπηρεσίες που προσφέρετε στους πελάτες σας, μέσω της ενσωμάτωσης της. Ήρθε για να αλλάξει τον τρόπο που δουλεύετε, εξοικονομώντας χρόνο και ενέργεια και προσφέροντας μοναδικές δυνατότητες που δεν έχετε ξαναδεί.

Διαθέτω μια smart tv στο γραφείο μου, υπάρχει περίπτωση να μπορώ να έχω slider show ακινήτων μου, ώστε να τα διαφημίζω?

Φυσικά! Δημιουργούμε εμείς ένα link μέσω του οποίου μπορείτε να έχετε αυτό που θέλετε. Η διαδικασία είναι εύκολη και έχει 2 βήματα. Αρχικά μεταφέρεστε στις Ρυθμίσεις / Ρυθμίσεις και παράμετροι επιλέγετε Οθόνες και καταχωρείτε απλά το όνομα που θέλετε να έχει η οθόνη σας. Εμείς δημιουργούμε αυτόματα το link το οποίο και θα πρέπει να μεταφέρετε στον browser της οθόνης σας. Επόμενο βήμα είναι να μεταφερθείτε στα Εργαλεία επικοινωνίας - Media και να αντιστοιχίστε απλά τα ακίνητα που θέλετε στο όνομα της οθόνης σας. Το slider show είναι έτοιμο!

Πείτε μου ότι μπορώ να φτιάξω και video για το ακίνητο μου! Δεν έχω τις γνώσεις αλλά ούτε και τον χρόνο, και σε κάποια real estate portal είναι σημαντικό...

Αυτό που ζητάτε είναι εφικτό, δωρεάν και εύκολο στην διαχείριση του. Απλά υπάρχει ως λειτουργία στο συνδρομητικό πακέτο Plus. Η διαδικασία είναι απλή μέσω σύνδεσης με το YouTube και απαιτεί ένα βήμα. Μεταφέρεστε Συγχρονισμοί και Δημιουργία video (είναι θέμα δικαιωμάτων το εάν έχετε πρόσβαση ή όχι). Συνδέεστε με τον Google λογαριασμό σας και στην συνέχεια πατάτε το upload button στο ακίνητο που θέλετε να φτιάξουμε το video του. Όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία, το video υπάρχει και στο YouTube κανάλι σας αλλά έχει ενσωματωθεί και μέσα στο ακίνητο σας. Εφόσον προχωρήσετε σε Δημοσίευση του είτε σε portal (σε όποιο δέχεται video) είτε στην ιστοσελίδα σας, το ακίνητο θα έχει πέρα από τις φωτογραφίες του και το video. 

 Χαρακτηριστικά του video: Φτιάχνεται από τις 12 πρώτες φωτογραφίες του ακινήτου, μπαίνει τίτλος και περιγραφή που έχετε στο ακίνητο, έχει μουσική επένδυση (επιλογή από τις Ρυθμίσεις & Παράμετροι) και έχει και το link του δημοσιευμένου ακινήτου αυτό για παραπομπή στην ιστοσελίδα σας.
 Tip! Εάν απενεργοποιήσετε το ακίνητο σας δεν κατεβαίνει το video αυτόματα από το κανάλι σας. Είναι εφαρμογή τρίτου και δεν μας δίνεται αυτό το δικαίωμα.

Διαχειριστές 

- Υψηλό δικαίωμα πρόσβασης στο CRM

Πόσους τύπους διαχειριστών μπορώ να ορίσω?

Το RealStatus ενεργοποιεί τον αρχικό διαχειριστή ως Broker. Κατόπιν ο Broker ορίζει τους υπόλοιπους διαχειριστές του προγράμματος. Οι τύποι διαχειριστών είναι ορισμένοι από το σύστημα και είναι οι εξής:
Broker
Agent
Γραμματεία
Συνεργάτης*
* Ο τύπος Συνεργάτης αφορά πρόσωπο το οποίο δεν έχει καμία πρόσβαση στο πρόγραμμα, απλά ορίζεται ώστε να μπορεί να έχει πάνω του πελάτες, ακίνητα, ζητήσεις αλλά χωρίς να μπορεί να τα διαχειρίζεται ο ίδιος.


Tip! Μπορείτε να καταχωρείτε όσους συνεργάτες επιθυμείτε χωρίς να αφαιρούνται από το υπόλοιπο αδειών που έχετε.

Μπορώ να δημιουργήσω Ομάδα, ορίζοντας τους Διαχειριστές?

Η δημιουργία ομάδας γίνεται από την αρχική σελίδα των Διαχειριστών, επιλέγεται την Δημιουργία Ομάδας, ορίζετε το όνομα της, σε ποιο γραφείο ή υποκατάστημα θέλετε να υπάγεται και μπορείτε να προσθέσετε τους Διαχειριστές που θέλετε.
Προσοχή! Δεν θα πρέπει να ανήκουν ήδη σε κάποια άλλη ομάδα. Μετά την αποθήκευση μπορείτε εάν θέλετε να ορίσετε και τον Leader της Ομάδας.

Μπορώ να έχω αυξημένη ασφάλεια κατά την σύνδεσή μου στο RealStatus?

H υπηρεσία Two Factor Authentication παρέχει αυξημένη ασφάλεια κατά τη σύνδεσή σας στο RealStatus, με την προσθήκη ενός επιπλέον επιπέδου ελέγχου ταυτότητας. Με την ενεργοποίησή της, θα παράγεται κάθε φορά ένας κωδικός επιβεβαίωσης και θα αποστέλλεται στο email σας, τον οποίο θα πρέπει να εισάγετε κατά τη διαδικασία του login. Μπορείτε να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία μέσα από την καρτέλα του εκάστοτε Διαχειριστή, εφόσον έχετε το δικαίωμα πρόσβασης φυσικά.

Έχετε και άλλες απορίες?

Το Τμήμα Εκπαίδευσης είναι πάντα δίπλα σας.
Εάν θέλετε σε αυτόν το οδηγό να προστεθούν και άλλες απαντήσεις σε απορίες, μπορείτε να μας τις αποστείλετε με email ώστε να τις επεξεργαστούμε και να τις προσθέσουμε.

Μην διστάσετε, η πλατφόρμα εκπαίδευσης για το CRM φτιάχθηκε για εσάς.

Δημιουργήθηκε με